Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 9 lipca 2012

Brak czasu :)

witajcie moi kochani!
W końcu znalazłam chwilkę żeby dodać posta. Wychodzi tak jakoś że jak ciepło to jestem na dworze a potem jak wracam jest 22-23 i mi się nie chce. Ale od dziś będę systematycznie dodawała posty. Uff...
Zaraz jeszcze odpowiem na komentarze i to wszystko ogarnę. No to teraz coś o mnie.
Wakacje świetneświetne, pogoda super a jeszcze na rzeką to już jest super. Najlepsze spotkania ze znajomymi co ja bym bez nich zrobiła KOCHAM ♥. Zdjęć z ostatnich dni dziś nie dodam bo pożyczyłam kartę pamięci a tam wszystkie miałam. Dziś zdjęcie z wakacji 2010.


A jak wam się wam podoba mój nowy nagłówek. Czekam na nagłówki od jednej blogowiczki.
a ten zrobiłam w zastępstwie. 
Może ktoś jeszcze na ochotę zrobić mi nagłówek?

Dziś zamierzam przygotować dla was kolejny filmik. Nie wiem jeszcze o czym.
A wy o czym chcielibyście zobaczyć tu filmik?  

Patinka♥

10 komentarzy:

Dziękuję wam bardzo za każdy komentarz bądź obserwację! ♥♥♥