Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 2 lipca 2012

KOCHAM WAKACJE ♥♥♥

czeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeść!
Wakacje się zaczęły kilka dni temu. KOCHAM KOCHAM KOCHAM ♥ Dla mnie się świetnie cudnie zaczęły wyjścia ze znajomymi ognisko rzeka wolność. Plany to jak na razie jestem w domu potem przyjeżdża do mnie ciocia z rodzina a potem kilka takich jednodniowych wyjazdów z rodzinką.
Ma już masę zdjęć część dodam dziś reszta co się zobaczy. Postaram się częściej pisać a może nawet codziennie się zobaczy.
A teraz zdjęcia. Miłego oglądania:
















A jak tam wasze wakacje?

hihihi 10,000
DZIĘKUJĘ WAM ♥

Patinka ♥

18 komentarzy:

  1. Strój ze spodniczką bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  2. pozytywne zdjęcia ;p
    dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne fotki :))

    zapraszam do obserwowania :) bede wdzieczna :)
    http://anniewayfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. A to na 7 zdjęciu na rowerze to kto?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a koledzy sobie jadą :)

      Usuń
    2. było by fajniej gdy byś miała dłuższe nogi ;P

      Usuń
  5. ale pozytywne zdjęcia!:) zapraszam na relację z mojego pierwszego koncertu:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wam bardzo za każdy komentarz bądź obserwację! ♥♥♥