Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 18 marca 2013

tymbark!

witam was kochanie!
Na początku chciałam podziękować za komentarze pod ostatnim postem dotyczące szkoły. Inne komentarze i opinie mile widziane. Jesteście wielcy! No więc zaczął się nam kolejny tydzień! Dziś taki "inny" post, mianowicie jako że często piję tymbarka postanowiłam spisywać tekst który jest pod korkiem czy kapslem. Mam już ich trochę więc pisze. Taki tekścik często potrafi poprawić humor. Teksty:
- Jak kocha to poczeka, - Wiesz co się liczy :D, - Jeszcze jeden?, - Jeszcze ci się nie znudziłem?
- Długo jeszcze? :), - A gdybyś był mną?, - Pij mnie ile masz sił!, - Jestem oddany tobie :D, - Nic nowego?, - Dasz radę!!!, - Zakręć mną kotkuu!, - Licho nie śpi, ale chrapie!


Który wam się podoba?
Lubicie tymbarka? :)

Patinka ♥

24 komentarze:

  1. A ja mam kapselek z napisem "Dla kogoś znaczysz wszystko" albo "Misiu mój ty" albo"Do kina czy na film? :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Chcialabym trafic na takie serduszko w tymbarku ;)


    Zapraszam również do mnie na nowy wpis mojej codziennej stylizacji ;)
    ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. beznadziejny wpisik ...

    OdpowiedzUsuń
  4. "Nie opuszczaj mnie"-haczyk na mojego chłopaka, gdy nie chce isć ze mna na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam teksty z Tymbarków "Zakręć mną kotku" - zajebiste ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam tymbasrki, najbardziej jabłko-mięta:)

    OdpowiedzUsuń
  8. tymbarki lubię choć nie piję ich często ;) dziękuję za komentarz ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. "Pij mnie ile masz sił" jest najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tymbark to chyba mój ulubiony napój, nawet zbieram od nich kapsle :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam chyba ponad 200 tych kapsli hah

    OdpowiedzUsuń
  12. Dawno nie piłam tymbarków :D

    OdpowiedzUsuń
  13. "zakręć mną kotku" <3 kocham tymbarka, zawsze pomaga kiedy ci smutno :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię tymbarka,mój ulubiony smak to Jabłko-mięta.
    Zapraszam
    http://antykompleks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. oo serduszko <3 najczęściej kupuje jabłko mięta

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja uwielbiam wszystkie teksty z kapslów ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wam bardzo za każdy komentarz bądź obserwację! ♥♥♥