Łączna liczba wyświetleń

sobota, 16 marca 2013

dni otwarte i powrót zimy :)

cześć wam!
Jak tam u was? U mnie wczoraj prawie cały dzień padł śnieg. Masakra. Jest więcej śniegu niż w zimie. Wczoraj były dni otwarte w jednym z liceum w Zamościu, więc postanowiłam pojechać mino takiej pogody jak była wczoraj. Szkoła mi się podoba i wogóle tylko nie wiem na jaki profil iść. Zastanawiam się nad klasą: biologiczno-chemiczną, psychologiczno- społeczną i lingwistyczno-turystyczną. A wy jakie profile doradzacie? Do jakich klas chodzicie?


Patinka ♥

27 komentarzy:

  1. u mnie dni otwarte sie jeszcze nie zaczęły :))
    no to po kolei:
    biol-chem klasa dla osób typowo ścisłych których szczególnie kręci biologia bo tej tam co nie miara (mam kilka znajomych na tym profilu)
    psych-społ klasa dla tzw. "psychologów". jeżeli lubisz rozmawiać z ludźmi a przyszłość wiązesz z psychologią, pedagogiką, resocjalizacją to coś dla ciebie
    ling-tur nie ma u nas w szkole takiego profilu ale sądzać po nazwie to coś związane z geografią i językami obcymi :) nawet nie wiem co można robić po takim profilu, ale brzmi nawet ciekawie

    jednak ostateczny wybór należy od ciebie bo tak naprawde to niewiem z czego jesteś dobra i wogóle :) udanego wyborui

    ps. jestem w 1 liceum na ekonomicznym bardzo polecam, ale matematyki jest dużo, dużo, dużo

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam do mnie na konkurs - do wygrania koszulka z fajnym nadrukiem ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. lingwistyczno turystyczny ! ; DD

    OdpowiedzUsuń
  4. yyyyy.... żaden z tych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo wszystkie są jakieś nudne ?
      najlepszy jest humanistyczny xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDd

      Usuń
    2. sam jesteś nudny. A humanistyczny to niby nie jest nudny?

      Usuń
    3. no nie jest... jest dla ludzi z wyobraźnią fa fa fa

      Usuń
  5. a ja dopiero za rok będę jeździła na dni otwarte :)

    OdpowiedzUsuń
  6. myśl przyszłościowo :P jaki zawód cię kręci ? policjant, architekt, lekarz, nauczyciel, kucharz czy inny ? wtedy weź odpowiedni profil i po kłopocie... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dni otwarte, fajna rzecz, można sie conieco dowiedziec:)

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja dopiero w gimnazjum;)

    OdpowiedzUsuń
  9. polecam bol-chem... hehe sama jestem po tym profilu:)


    obserwuję i zapraszam do mnie - World-Fashion-Style EVE ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Ohh, ja nie wiem co doradzić :C

    OdpowiedzUsuń
  11. dzięki :)
    u mnie w sumie spoko :D

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie akurat pogoda świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten śnieg tez mnie dobija :/

    OdpowiedzUsuń
  14. a ja polecam psychologiczny :) zwykle ten profil wybierają ciekawi ludzie :) nie ma tak ciężko jak na mat-fiz lub biol-chem, tylko poprostu ciekawiej :) jak się już zdecydujesz daj znać :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. owszem. dla przykładu na mat-inf idą zwykle ludzie w okularach którzy wszędzie widzą cyferki, na jakiś tam human to idą "poeci", ludzie z wyobraźnią i wogóle :) natomiast na psychologiczne idą tacy ludzie wypośrodkowanie moim skromnym zdaniem najnormalniejsi :) jednak do innych profilów nic nie mam

      Usuń
    2. hehe :) czasem to prawda :) ja jednak chyba zdecyduję się na biol-chem :) ale dziękuję za odpowiedzi :) Pozdrawiam :)

      Usuń
    3. spoko :) z tego co wiem to sporo ludzi idzie na biol-chem dlatego tworzą dużo klas (w mojej szkole aż 4) :) no i na mat-inf też sporo chyba :)

      Usuń
  15. ja bd jeździła na dni otwarte za rok :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wam bardzo za każdy komentarz bądź obserwację! ♥♥♥