Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 21 maja 2012

Smile :)

witam was moi kochani!
Na początku chcę was przeprosić za swoją nieobecność. Weekend i w ogóle jakoś czasu nie miałam. To kajaki, to grill, to zakupy. Ale nadrobię. Dziś postaram się odwiedzić obserwowane blogi i odpowiedzieć na komentarze.
A na dworze tak cieplutko aż w szkole nie chce się siedzieć. Niedługo koniec roku jakoś wytrzymam. 
W szkole ok u mnie też. Kończę bo geografia wzywa. I jeszcze jutro próbny. Do następnego.


A jak tam pogoda u was?
Jak szkoła?

Patinka ♥

9 komentarzy:

  1. U mnie zrobiło się ciepło, trudno wytrzymać siedząc na lekcjach :< Ale.. już niedługo wakacje! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie tylko ty nie masz czasu . ;)
    Ja ciebie rozumiem . ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też cały czas zalatana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj pogoda cudna, szczególnie teraz jest tak chłodno<3 :D

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie od rana do wieczora gorąco , że wytrzymać nie można.
    Zapraszam do mnie;)
    mylifemydream-glambishion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. to nie spódnica tylko spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wam bardzo za każdy komentarz bądź obserwację! ♥♥♥