Łączna liczba wyświetleń

środa, 16 maja 2012

DAWNO !

witam was moi kochani!
U mnie padało i chyba pada a może jeszcze będzie padać. Nie wiem. Jak jak nie lubię takiej pogody. A jak tam w was. Dziś w szkole okej prawie już umiem grać w bilarda. Wielki sukces po prostu. A na lekcjach to nuda. Teraz sobie siedzę i muzyka.
Przechodząc do temat posta dziś chciałam napisać o spotkaniu z moja przyjaciółką Patrycją, które było jeszcze na egzaminach ale jakoś nie miałam czasu o tym napisać.
Byłyśmy w lesie, potem na rzeką, potem na boisku grać w siatkę no i trochę u mnie. Fajnie było.
A teraz kilka zdjęć właśnie z tego dnia:






A jak wam minął dzień?
Jaka pogoda?
Plany na jutro?

Patinka♥

12 komentarzy:

  1. Zmieniłaś nagłówek!:) od razu jakoś żywiej :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia:D
    U mnie już zimnoo:<

    dowciapna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie nawet ciepło ^^
    zapraszam na nowego bloga,stary będzie usunięty ;)
    http://colour-mind.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia ;>

    Gdzie mieszkasz?

    Zapraszam do mnie do zaobserwowania bloga ;) Ja obserwuję twojego ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowna pogoda, każdej chwili szkoda :D +świetny nagłówek!



    zapraszam na nowy post www.rubber-balloon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wam bardzo za każdy komentarz bądź obserwację! ♥♥♥