Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 2 września 2013

początek roku szkolnego

witajcie Kochani!
Jak wam minął początek roku szkolnego? Powiem szczerze, że mi bardzo miło, może dlatego że idę do nowej szkoły. Atmosfera w szkole była bardzo fajna, z wychowawczynią też powinnam się dogadać, koledzy i koleżanki są spoko, na tyle ile ich znam. Mi pewnie jak każdemu nie chce się jeszcze wracać do szkoły, ale po dzisiejszym dniu jestem pozytywnie nastawiona do powrotu do szkoły. A wy co myślicie o powrocie do szkoły? :)


Patinka ♥

6 komentarzy:

  1. Jak zobaczyłam mój plan zajęć to o mało zawału nie dostałam więc nie jestem pozytywnie nastawiona :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem ostatni rok w mojej szkole, więc się cieszę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój plan mi się nie podoba, za dużo godzin :cc

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój plan nawet mi się podoba, nie jest taki zly ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja coś czuję, że ten rok będzie mi się dłużył ;c

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wam bardzo za każdy komentarz bądź obserwację! ♥♥♥