Łączna liczba wyświetleń

środa, 28 sierpnia 2013

back to school

witam was kochani!
Mamy już środę w poniedziałek trzeba iść do szkoły. Ehhh.. No wakacje dobiegają końca, a mi cały czas się wydaje że one się dopiero zaczęły. Ale trzeba wrócić do szkoły. Ostatnio robiłam zakupy do szkoły mam już zeszyty i te wszystkie drobiazgi. Kupiłam również torbę, którą chciałam wam dziś pokazać. Jest duża i właśnie o to mi chodziło, aby była pojemna. Mi się bardzo podoba. A wy co o niej myślicie? :)


Patinka ♥

11 komentarzy:

  1. ja wole plecak :D mam tyle książek, ze z plecakiem jest jednak wygodniej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja sobie plecak sprawiłam na uczelnie:D fajna torba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. najważniejsze żeby była właśnie pojemna i wygodna w noszeniu :)
    mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o jak ja bym chciala isc do szkoly :) znow skpotkac rowiesnikow i tez bezstroski lajt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna, ja jednak postawiłam w tym roku na plecak do szkoły :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się - idealna nie tylko do szkoły, ale i na wyjścia ze znajomymi. Choć ja preferuję plecaki. Są moim zdaniem wygodniejsze.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wam bardzo za każdy komentarz bądź obserwację! ♥♥♥