Łączna liczba wyświetleń

sobota, 13 lipca 2013

mgiełki AVON

heej :)
Jak tam wam mijają wakacje? 
W dzisiejszym poście chciałam wam pokazać mgiełki z avonu z których jest bardzo zadowolona. Posieadam trzy "owocowe", jedną little black dress i jedna nawilżającą. Wszystkie pachną świetnie i polecam je wszystkim. A wy posiadacie takie mgiełki? Co o nich myślicie? :)


Od lewej:
Pachnąca mgiełka do ciała Owoc granatu i Mango
Pachnąca mgiełka do ciała Kwiat Wiśni 
Pachnąca mgiełka do ciała Malina i Kwiat Hibiskusa 
Mgiełka zapachowa do ciała
Mgiełka nawilżająca 

Patinka ♥

9 komentarzy:

  1. Chętnie przygarnęłabym tę malinową z kwiatem hibiskusa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo dziewczyn ich używa.:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używam mgiełek, ale pachną bardzo fajnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z Avonu mgiełki ponoć są bardzo fajne, chyba się z tym zgadzasz? :) Sama żadnej nie mam, ale zastanawiam się nad kupnem.

    Jeśli masz chwilkę, wpadnij do mnie: http://ladyauburn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam masę :D
    Uwielbiam je <3
    Nie ma nic lepszego na upalne dni jak taka mgiełka

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam ich mgiełki ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. mam sporo mgiełek z Avonu i bardzo je lubię, nawet zapach trzyma się dosyć długo jak na mgiełkę ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wam bardzo za każdy komentarz bądź obserwację! ♥♥♥