Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 17 lutego 2013

Now is good

hej!
Dziś trochę o pewnym filmie, a mianowicie o: Now Is Good. Film ten oglądałam kiedyś z chłopakiem i mogę powiedzieć że jest bardzo fajny. Oglądając koniec aż się popłakałam. Gorąco polecam!


Opis:
Tessa jest śmiertelnie chorą na białaczkę siedemnastolatką, postanawia przeżyć szybkie dorastanie w czasie, który jej pozostał. Tworzy listę z rzeczami do zrobienia, na której znajduję się utrata dziewictwa jak i spróbowanie narkotyków i z pomocą przyjaciół wciela ją w życie. Podczas gdy jej rodzina próbuje pogodzić się ze świadomością utraty, Tessa z determinacja odkrywa nieznane życie i doświadczenia. Obejmuje to również miłość, której nie planowała, do nowego sąsiada Adama.

Możecie go obejrzeć tutaj

Patinka ♥

12 komentarzy:

  1. wlasnie mam zamiar go dzis obejrzec ;) zapraszamy do nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. http://oliwkaaja.blogspot.com/2013/02/l-o-t-e-r-i.html

    Zapraszam do wzięcia udziału w loterii :)
    przepraszam z góry za spam ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy nie widziałam tego filmu... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ten film jest świetny :) warty obejrzenia

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszamy na KONKURS: http://oczynamode.blogspot.com/2013/02/konkurs-giveaway-firmoocom.html Wygraj dowolną parę okularów z Firmoo.com (z darmową dostawą).

    OdpowiedzUsuń
  6. nie oglądałam jeszcze:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Film ogólnie bardzo dobry. Denerwowała mnie czasem ta jej dziwna obojętność. Ale na końcówce nie obyło się bez chusteczek...

    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wam bardzo za każdy komentarz bądź obserwację! ♥♥♥