Łączna liczba wyświetleń

środa, 27 lutego 2013

nauka

hejka!
Przez ostanie dni nie dodawałam postów ponieważ po feriach miałam dużo nauki. Miałam już w tym tygodniu dwa sprawdziany i kartkówkę a jutro czeka mnie jeszcze sprawdzian z historii. Jakoś damy radę! Ogarnęłam się do szkoły na jutro już. Na szczęście już niedługo weekend i będę mogła odpocząć po całym tygodniu. Planuję zrobić posta o rzeczach które chce zakupić w tym roku, najbliższym czasie. Co o tym myślicie?


A jak wam mija tydzień? Jak w szkole? :)

Patinka ♥

19 komentarzy:

  1. ja ten tydzień choruję -.-

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie tydzień nie taki straszny jak sobie go wyobrażałam, oprócz tego, że po feriach ciężko wstać do szkoły :D

    OdpowiedzUsuń
  3. HEh mój tydzień słaby :) bo bez Pana Narzeczonego :) ale już w piątek przyjeżdża! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog, podoba mi się nagłówek, który zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia w nauce i dużo wytrwałości !

    OdpowiedzUsuń
  6. już się nie mogę doczekać weekendu ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. ja twierdzę , że w szkole jest za dużo nauki :)

    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja miałam bardzo ciężki tydzień, ale dałam radę i dotrwałam do końca :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja miałam pełno sprawdzianów w tym tygodniu, szczególnie dzisiaj ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. a przede mną dopiero masakryczny tydzień :O :|

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuję bardzo:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. super pomysł na post, takie must have na 2013 :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoła jak szkoła,nic ciekawego,ten tydzień mam zawalony kartkówkami :/
    Zapraszam
    http://antykompleks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. dziękuję za odwiedziny ;) kolejny tydzień zapowiada się ciężko

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapierdziel w szkole, czyli u mnie standard :)

    OdpowiedzUsuń
  16. zapiernicz na studiach i w pracy :) dobrze, że weekend mam wolny i mogę poleżeć w łóżku z laptopem poprzeglądać blogi i oddać się totalnemu relaksowi :)
    p.s. zapraszam na konkurs do wygrania bon na buty :)
    http://likemywholefashion.blogspot.com/2013/02/wygraj-bon-pieniezny-na-zakupy-wwwmergpl.html

    OdpowiedzUsuń
  17. też miałam mase prac w tym tygodniu

    OdpowiedzUsuń
  18. Ostatni tydzień był bardzo ciężki... Zrób taką notkę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wam bardzo za każdy komentarz bądź obserwację! ♥♥♥