Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 30 grudnia 2012

Podsumowanie 2012

witam was moi kochani!
W dzisiejszym poście podsumowuję rok 2012. Były to chyba najlepszy rok w moi życiu. Poznałam wspaniałych ludzi, przeżyłam z nimi świetne chwilę. I wydaję mi się że teraz mogę na nich liczyć w każdej chwili. Wakacje były najlepsze z tego wszystkiego. Było dużo śmiechu, zabawy, nocnych spacerów, ognisk ze znajomymi i przyjaciółmi. A z przyjaciółmi spędziłam świetne chwile i nie wyobrażam sobie życia bez nich.  W wakacje też zaczęłam się spotykać z moi chłopakiem. I spotykam się z nim do dnia dzisiejszego. I teraz nie wyobrażam sobie bez niego życia. ♥
Jutro mamy sylwestra ostatni dzień roku 2012. Zamierzam go spędzić miło z przyjaciółmi. Wydaję mi się że 2013 będzie jeszcze lepszy. Życzę wam wiele radości, dużo sukcesów, miłych chwil a przed wszystkiego Szczęśliwego Nowego Roku!


Patinka ♥


19 komentarzy:

  1. fajne podsumowanie i wzajemnie : )

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkiego najlepszego na nowy rok:))

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję bardzo wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I żeby Ci się dobrze z M. żyło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę Ci udanego sylwestra, żebyście byli z M. jak najdłużej razem i cieszyli się każdą chwilą spędzoną ze sobą ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. szczęśliwego Nowego Roku! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję bardzo jeszcze raz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę, żeby 2013 był jeszcze lepszy ! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wam bardzo za każdy komentarz bądź obserwację! ♥♥♥