Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 16 października 2012

od serca ♥

Ostatnio zrozumiałam albo powiedziawszy inaczej dotarło do mnie że ma kilkoro przyjaciół których zawsze mogę o wszystkim powiedzieć. Zwierzyć się z czegoś, pójść po radę albo po prostu pogadać. Po prostu ufać im. Wiem że zawsze w jakiej nie byłam bym sytuacji to mi pomogą. I zawsze będą ze mną. Są i zawsze będą mi bliscy co by się nie działo, nawet jeśli "świat stanął by do góry nogami". Dziękuję wam za to że jesteście i jeśli to czytacie pamiętajcie że was kocham i zrobię dla was wszystko. ♥
Mówiąc o uczuciach, zakochałam się w brunecie z kręconymi włosami. Jestem po prostu szczęśliwa.Gdy wracam ze spotkania z Nim czekam na następne. Odbierając SMS-y bądź połączenia od Niego uśmiecham się do telefonu. Może i to głupie ale tak mam. Kocham go ♥


  

11 komentarzy:

  1. życzę Ci szczęścia z "brunetem z kręconymi włosami", oby Wam się układało jak najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ach miłość. ♥
    zobacz : http://besty.pl/1716668
    mega słodkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że wszystko ci się układa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie że się dogadujecie !: )

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę, że masz takich przyjaciół :))

    OdpowiedzUsuń
  6. przyjaciel to najważniejsi ludzie w życiu ; ) .
    szczęścia ; ) .
    - admin stylówki

    OdpowiedzUsuń
  7. To dobrze, że masz takie osoby ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne uczucia - zarówno przyjaźni, jak i miłości:) Życzę Ci abyś zawsze miała te ukochane osoby wokół siebie!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wam bardzo za każdy komentarz bądź obserwację! ♥♥♥