Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 9 sierpnia 2012

Rzeka

witam was kochani!
Miał być post o rzece więc jest. Jak jest ciepło, ciepło to zbieramy się wszyscy-znajomi i idziemy całą paczką nad rzekę. A tam się kąpiemy, skaczą na bombę czasem ktoś zostaje wrzucony do rzeki, ja nie raz byłam no a potem leżymy sobie na kocu, ręczniku. I tak mija czas, popołudnie.
Dobrze że rzeka przepływa przez miejscowość gdzie mieszkam.
Kilka zdjęć:




A wy co robicie popołudniu?

Dziękuję za wszystkie komentarze, jak i zapraszam do komentowania.

Patinka ♥

14 komentarzy:

  1. hm dzisiaj po południu wybieram się nad zalew:)
    fajne zdjecia ,zapraszam do mnie.Do komentowania i dodania do obserwowanych!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja w tym roku sie nie kąpałam nigdzie;p

    OdpowiedzUsuń
  3. dzisiejsze popołudnie spędzę raczej w domu,pogoda znów się popsuła :(
    fajne zdjęcia! :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia :) Widać , że się dobrze bawiłaś .

    OdpowiedzUsuń
  5. Też bym sobie wyskoczyła nad rzekę.

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna sprawa ale rzeki bywaja niebezpieczne.... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wykąpałabym się ;p
    jedną osobę chyba zatkało, haha :D

    OdpowiedzUsuń
  8. masz cudowne logo bloga!

    u mnie konkurs z Malvare, zapraszam: http://madame-chocolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zdj. :))
    Zapraszam do mnie http://przyjaciolki123aww.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. nie ma ta jak kąpiel ze znajomymi ;3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wam bardzo za każdy komentarz bądź obserwację! ♥♥♥