Łączna liczba wyświetleń

środa, 13 czerwca 2012

Optymistycznie :)

witam was moi kochani !
Na początku przepraszam was za tak długo nieobecność. Zawalona byłam badaniami wyników no i ogólnie szkołą. Już jest luzik jeszcze tylko kartkówka z niemieckiego no i chyba matma. Z ocen jak na razie jestem zadowolona a szczególnie z 6 z chemii na koniec roku. Czy pasek będzie to jeszcze nie wiem ale jakoś może się uda :) Dowiem się na początku następnego tygodnia albo nawet jeszcze w tym. 
Na dworze jest taka dziwna pogoda bo raz słońce a raz pada. Nie lubię.



nie ma jak zdjęcia w lusterku 

Patinka ♥

PS. Zajmuje się ktoś robieniem nagłówków na blogi? 

16 komentarzy:

  1. Ja też nie lubię takiej pogody, już nie wiem jak mam się ubrać i nie wiem czy brać parasol :D
    A zdjęcia są ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. haha sweet zdj :D


    nowy post www.rubber-balloon.blogspot.com zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. U ciebie luzik a u mnie masa książek ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. niestety z tym robienia nagłówku to u mnie kiepsko, sama szukam takiej osoby ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. 0,0 mój pokój.! Nie ma to jak sweat focia w lusterku ;d
    nie jest źle z tą grzywą ;p
    szykuj się na nalot w sobotę ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja potrafię robić takie w miarę, w miarę nagłówki na blogi np. z Twoim zdjęciem, jakimiś dodatkami i napisami :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Brałaś udział w konkursie z chemii, czy z ocen Ci wyszło ? ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wam bardzo za każdy komentarz bądź obserwację! ♥♥♥