Łączna liczba wyświetleń

środa, 9 maja 2012

Kochani! ♥

witam was moi kochani!
Dziś dzień spędziłam w łóżku gdyż jestem chora. oglądnęłam kilka seriali i film " 50 pierwszych randek". Nawet spoko. Czuję się już w miarę więc piszę. Dziś taki post o tym co robię po szkole jak czekam na autobus i przerwy. Chodzi dokładniej o moich znajomych bez których bym chyba nie wytrzymała. Kocham was ♥. Te wspólne zdjęcia, jedzenie śmiechy powrót do domu. Jednak szkoła mam jakieś zalety. Można się pośmiać po wygłupiać ze znajomymi. 
Okej teraz chcę pozdrowić tych najukochańszych (trochę tego będzie myślę że niektórzy czytają).
A więc pozdrawiam Karolinę, Ewelinę, Jarka, Kamila, Arka, Maćka, Pati, Dianę, Monikę, Paulinę ♥
Teraz zdjęcia które właśnie zrobione zostały po szkole lub w:











A i mam filmik z autobusu z KOKO EURO SPOKO! :


Jak wam się podobały zdjęcia, filmik?
Zapraszam do obserwowania i komentowania !
Patinka ♥

17 komentarzy:

  1. No dobra, nie zabiję :) Mi się podobają, takie słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hahaha koko euro spoko! :) zdrówka życzę


    zapraszam na nowy post www.rubber-balloon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. oo ale fajne :D zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pozytywne zdjęcia! :D
    Pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pozytywnie zakręconych masz znajomych . ;D
    Pozazdrościć . ;)

    Ale widac nie wszyscy byli zadowoleni z nagrywania . ^^

    Pozdrowionka dla cb i ekipy . <3

    OdpowiedzUsuń
  6. ojj tak, szkoła bywa fajna;))
    ja już szkołę skończyłam, ale bywa, że za nią tęsknie i chętnie bym powróciła do tych czasów.
    świetne zdjęcia ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Uśmiech jest i to się liczy ! :) Przykro mi, że jesteś chora. Ale zaraz wyzdrowiejesz i dołączysz do paczki wspaniałych ludzi :) Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Heheh fajne zdjęcia i super filmik ;D Fajny blog bd tu częściej zaglądać ;D ;* Zapraszam do obserwowania ;D ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. dawno nie bujałam się na koniku ale w moim wieku to juz chyba nie wypada..;d

    OdpowiedzUsuń
  10. super zdj :)



    zapraszam na nowy post www.rubber-balloon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. o nie! jak można być chorym w maju? nie ładnie, nie nie ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. haha pocieszny filmik :3
    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Odtagowałam cię . Zapraszam . ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Na pewno dobrze się bawiłaś, obserwuję i liczę na rewanż:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wam bardzo za każdy komentarz bądź obserwację! ♥♥♥