Łączna liczba wyświetleń

środa, 18 kwietnia 2012

Trampki ♥

hej hej !
Dziś o trampkach!
Ja BARDZO BARDZO lubię. Są wygodne. Dobrze się w nich chodzi. Pasują prawie do wszystkiego. Po prostu CZAD. Zawsze wiosna i trampki. Na wielu blogach już widziałam bardzo fajne stylizacje z trampkami a dokładnie- Converse.
Teraz można nawet dostać ręcznie robione z jakim się chce wzorem.
Mi się podoba kosmos.
Znalazłam kilka fajnych trampek i chcę wam tu je pokazać. Oto one :





Oczywiście pisząc o trampkach nie mogę pominąć Converse. Mi się oczywiście bardzo podobają czerwone i różne takie z wzorami oraz różowe.
Oto i one :





Inspiracje "trampkowe" :











Dużo tego trochę ale musiałam o wszystkim napisać.

A wy lubicie trampki?
Jakie? (kolor)
Macie Converse?

Patinka ♥



5 komentarzy:

Dziękuję wam bardzo za każdy komentarz bądź obserwację! ♥♥♥