Łączna liczba wyświetleń

sobota, 31 marca 2012

Podsumowanie... :-)

witajcie po raz drugi dziś !
Teraz małe podsumowanie miesiąca jak i tygodnia.
A więc w tym miesiącu dostałam trochę komentarzy i obserwacji z czego się bardzo cieszę i bardzo wam za to dziękuję. Postało jeszcze w marcu najwięcej postów. Myślę za te moje przemyślenia wam do końca nie zanudziły i jeszcze raz wam bardzo dziękuję za wszelkie komentarze i wejścia.

A teraz coś o moi ostatnim tygodniu. W szkole jak w szkole, czyli okej. Byłam tylko trzy dni bo rekolekcje i mogłam sobie odpocząć. Ale i tak nie przeżyłam bym tych dni bez moich najbliższych czy osób które spędzają ze mną te czas i jakoś to wytrzymują. Dziękuję wam.
Chcę jeszcze w tym miejscu pozdrowić Monikę i życzę jej spotkania z ulubionym siatkarzem.

Mam dla was zdjęcia . Takie inne. Oto one :



+
Zapowiedź następnego post. Tytuł : Amazing CAKES 


No to do następnego !
Patinka ♥

2 komentarze:

  1. He dziękuję:* Doczekam się, doczekam tylko muszę poczekać trochę i oby nie przeszedł do innego klubu siatkarskiego, a tym bardziej do ligi włoskiej lub rosyjskiej. Tego bym nie przeżyła.:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wam bardzo za każdy komentarz bądź obserwację! ♥♥♥