Łączna liczba wyświetleń

piątek, 2 marca 2012

LITY

HEJ
A więc rozpoczynamy marzec nowe posty, tematy i ciekawe opisy. Myśle że bedzie się tu wam dalej
podobło! :-)
A teraz o litach!

Oczywiście to nie są orginały tylko jakieś tam podróbki :) Orginały pochodą od Jeffrey Campbell.
Wysoki obcas, platforma sprawiły, że szmurowane botki na masywnym obacasie- lity pokochały celebrytki czy blogowiczki! 
Buty te stały się hitem ostatniej jesieni i zimy ! Dostępne w przeróżnych kolorach i w różnych fajnych motywach! Wiele osób uważa że są one bardzo wygodne aczkolwiek ja nie wiem nie posiadam takich butów , ale może kiedyś :) Jak narazie buty te to dla mnie CZAD. Bardzo mi się podobają a szczególnie te takie "inne " rzadko spotykane. 

Wyszukałam zdjęć i mam dla was kilka propozycji :









+
Mam jeszcze inspiracje z litami :)










A jak wam się podobają te buty?

a dziś to wszystko postaram się coś jeszcze na weekendzie napisać !
WIELKIE BUZIAKI PATINKA ♥



4 komentarze:

  1. nie nazywaj LITAMI, podróbek :)
    jeśli oczywiście rozróżniasz Jeffrey Campbell a te kopie.. :) buźki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. upsss mój błąd , lecz dopisałam tam :-) Buziaczki!

      Usuń
  2. Nie wyglądają na wygodne, ale są piękne :-D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tam nie wiem jakie są ale są PIĘKNĘ + fajny masz blog :-)

      Usuń

Dziękuję wam bardzo za każdy komentarz bądź obserwację! ♥♥♥