Łączna liczba wyświetleń

piątek, 10 lutego 2012

outfit

witajcie ponownie kochani
Ostatnio nic nie pisałam, gdyż nie miałam weny aczkolwiek wczoraj powróciła i jest już OK. A więc napisze trochę co robiłam przez ostatnie kilka dni a potem " FIRST OUTFIT ".
Więc ostanie kilka dni ferii spędziłam ze znajomymi i trochę i babci jedząc pizze czy jakieś tam czekoladki. Mniam.Nie mówiąc już o jedzeniu było okej. Trochę wygłupów , fraidy i BLABLA.
Zaczęłam oglądać " Listy do M" ale nie skończyłam . Bywa.
Przejdę teraz do tego outfitu . Prostu outfit, wygody sportowy tak jakby. Mam ferie więc jest on prosty i wogóle.


I jak wam się podoba ?


+
masz jeszcze zdjęcie ze " śniegową torebką "

jak na dziś to tyle !

POZDRAWIAM PATINKA ! ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję wam bardzo za każdy komentarz bądź obserwację! ♥♥♥