Łączna liczba wyświetleń

sobota, 25 lutego 2012

make my day

witajcie kochani !

Dawno pisałam o sobie więc dziś notka o "ME".
A u mnie wszytsko superowo. Na dworze trochę mokro ale to przejawy wiosny. Dziś byłam w szkole na projekcie - sporcik. Co prawda nie lubie WF ale dziś było megaśne i powoli chyba polubię WF. Okej nie będę już zanudzać czy lubię czy nie lubię wf bo to raczej was nie obchodzi i napisze coś innego.
Ostatnio bardzo miło spędzam w szkole dni i także popołudnia. I jak zwyklę MYŚLE POZYTYWNIE. Ale w moim przypaaku to norma.
Potem Zamość i luzik wieczoram, Jakie plany - jeszcze nie mam pojęcia co będę robic :)
Okej kończąc myśle , że was nie zanudziłam to notką ale chciłam tak coś o sobie.
PS. Następne wpisy będą ciekawsze.


Następna notka: Spódnica z charakterem - skóra

POZDRAWIAM PATINKA ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję wam bardzo za każdy komentarz bądź obserwację! ♥♥♥