Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 2 lutego 2012

2 luty - DZIEŃ POZYTYWNEGO MYŚLENIA

hejka hej
Dziś mam czwarty dzień ferii nie licząc weekendu. Czas leci szybko i to aż za szybko gdyż ferie dopiero się zaczeły a tu zaraz trzeba iść znowu do szkoły. Ale jeszcze tylko kilka miesięcy i będą wymarzone wakacje.
U mnie jest śnieg i kilkanaście stopni na minusie. Więc jest jednym słowem- zimno. Mamy rok przystępny więc będzie 29 lutego ! Kocham ten dzień ale nie wiem dlaczego. No to wiemy już co u mnie i tak jeszcze kilka rzeczy więc przejdę teraz to tematu dzisiejszego posta.
Jak pewnie już wiecie z tytułu dziś jest DZIEŃ POZYTYWNEGO MYŚLENIA .
Dodam kilka moich zdjęć a potem dokończę pisać to co pisałam :




To są takie "śmieszne" zdjęcia , niekiedy krępujące ale trzeba MYŚLEĆ POZYTYWNIE, OPTYMISTYCZNIE. No i właśnie dlatego mamy taki dzień . Ja tam się nie przejmuję co o mnie myślą inny-jestem poprostu sobą. Tak jak już wcześniej wspominałam dziś żyjmy chwilą , bądźmy optymistami , miejmy "banana" na twarzy , nie przejmujmy się problemami. Poprostu myślmy pozytywnie i tyle.
Na koniec chcę wam życzy pozytywnego i optymistycznego dnia. MYŚLMY POZYTYWNIE !
POZDRAWIAM PATINKA ! 


PS. Jeśli chcecie poznać różne święta takie jak dziś to znajdziecie je na stronie :
http://nonsensopedia.wikia.com/wiki/Kalendarz_%C5%9Bwi%C4%85t_nietypowych

1 komentarz:

  1. Pati, kochanie, masz fajny blog ;DD zapraszam do komentowania mojego ;DD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wam bardzo za każdy komentarz bądź obserwację! ♥♥♥